Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2017 11:24 - Време да излезем от ада
Автор: katq21 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 230 Коментари: 0 Гласове:
1



 Любовта онова , малко нещо което кара хората да се усмихват , да копнеят , да се надяват онова нещо ,което може да се превърне в Ад . Та точно тази страстна изпепеляваща любов ме хвана за ръка , завлече ме в един водовъртеж за три години и резултата бе две дъщери и едно бъдещо бебе . Но реших да сложа край ! Защо ли , може би като ми стигне сила ще опиша защо , но преживях това което никоя жена не бива да преживява и въпреки всичко го обичам още .защо ли ? И аз се питам това ,може би някой ми е направил магия да го обичам , но децата ми са по –важни от него и не бих позволила те да живеят повече в ада . Затова лека по лека започнах да се изпаря на крака .Осъществих с моята фирма една сделка , която всеки месец в продължение на дванадесет месеца ще ми носи достатъчно доходи . Толкова , че ще мога да си позволя след тази една година да си купя свой собствен дом в някоя Пловдивско село . Защо на село ли ? Защото там децата ще се чувстват по добре , да излязат на двора да имат собствена детска площадка , басейн с водна пързалка ,кучета ,котета , кокошки , козичка и още и още .Така според мен се възпитават добри деца , които след това стават  добри хора .

 Но все пак заради образованието на децата , селото трябва да е до голям град .Избрах Пловдив , защото красив , спокоен  и там нямам да се притеснявам за нищо , познавам го града от повече от десет години , да там живеех под наем ,но наема не е за някой който иска да има семейство и сигурност .

Може би , някой ще ме обвини , че с толкова деца ще си тръгна от баща им , но освен ада в които живеех аз и беше свидетел по –голямата ми дъщеря от първият ми брак , която  е в предучилищна възраст ,той твърдеше ,че след като съм го накарала да дойде да живее с мен в Пловдив съм била длъжна да го издържам . На мои гръб лежеше плащането на наем , сметки издръжката на децата , неговите цигари , кафе .И когато не успявах с разходите или не оставаха пари за неговите разходи настъпваше скандал .А той отказваше да работи , чувстваше се като жиголо , въпреки че имаше две негови деца .А аз шматката го търпях и затова сега реших , след като съм на прага да закупя имот , да ми останат пари да си купя и магазин в Пловдив .Защо да бъда с човек ,който два пъти ме доведе до банкрут ? Който като някой от неговите безбройни роднини поиска пари  ,той без да се съобразява с моето мнение взима пари от бюджета и ги подарява на роднините си . Дори веднъж взе смартфон които даде на брат си , който телефон бе мои и уж той щеше да го плати но след една година още 1 лв той не е дал за този телефон .

Затова взех решение сега е време да мисля за децата си , тези четири деца ще разчитат за всичко на мен , затова няма да има татко в нашата къща .Да си го виждат когато искат , няма да ги спирам .Той е техен баща , те ще си го обичат няма да ги настройвам срещу него .

Сега е време да започна да живея за тях и за себе си !!! Сега е време за започна да градя сигурно бъдеще !!!

 




Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: katq21
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6607
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930